Nyitvatartás:
H-P 6 30 - 22 00,
SZ 8 00 - 20 00,
V 8 00 - 18 00

A hely, ahol biztosan mozgásba lendülsz!

N. Szabó Anita

N. Szabó Anita

N. Szabó Anita

Hot iron, M.A.X., Spinracing, személyi edző

+36 30 438 4838

Végzettségek

Végzettségeimet a Fitness Company International School for Fitness and Recreation iskolában szereztem:

2007 - Sportoktató (aerobik szakág) 
2008 - Életmód tanácsadó
2008 - Wellness tréner-Tàplàlkozási tanàcsadó
2008 - SpinRacing
2008 - SoftBall
2009 - Rekreációs mozgásprogram vezető (Személyi edző szakág)
2009 - BOSU IET
2010 - BOSU mester tréner
2014 - Stretching és ellazulási technikák
2016 - M.A.X. Training instructor
2017 - Pulzuskontroll
2017 - Step Performance Basic
2018 - Spartan Body Weight
2018 - Hot Iron instructor
 

Web

Fitvelem.hu
 

Bemutatkozás

Gyermekkoromban a  ZTE Atlétikai klubban versenyeztem, majd a folyamatos költözéseink miatt a versenyzést abba kellett hagynom, de a sport iránti szeretetem és maga ez az életérzés azóta is kitölti a mindennapjaimat. Gyermekeim születése után tudatosan készültem arra, hogy edző lehessek.

Úgy gondoltam, hogy az elméleti tudás még kevés ahhoz, hogy jó lehessek a szakmában. Kell hozzá az is, hogy a gyakorlatban milyen pluszt tudok adni, hogy a vendégeim igazán jól érezzék magukat az óráimon, a segítségemmel legyőzzék saját korlátaikat és képesek legyenek eredményeket felmutatni.

Éppen ezért először hobbiszerűen jártam egy fitness terembe napi rendszerességgel, különböző edzéstípusokat próbáltam ki és nagyon jó edzőtől tanulhattam. Tihanyi Kriszti indított el ezen az edzői úton és ezért hálás is vagyok neki.
 

Óratípusok

SpinRacing (60 perc)
Állóképesség növelő, csoportos, zenés, edzői irányítással végzett teremkerékpáros tréning. A Spinracing az egész testet megdolgozó módszer, formálja a farizmokat, szálkásítja, erősíti a lábizmokat és a hasizmot. A felsőtest bevonásával, a karhajlításokkal pedig tónusba hozza a váll- és a kar izmait is.
 

M.A.X. Training+has (50 perc)
Egy nagyon pörgős, csoportos edzésmódszer, amely standardizált, konkrét gyakorlatsorokból áll. Az edzés rendkívül hatékonyan fejleszti az állóképességet, az erőt és a koordinációt. Az edzés intervall tréning jellegű, ahol 45 másodperces terhelési szakaszokat 15 másodperces pihenő szakaszok követik.

Az állóképességi edzéselemeket step-lépcsővel illetve step-lépcső mellett hajtjuk végre. Az erősítő programelemek a láb és farizomzatra, a felső végtagok izmaira és a törzs izomzatára fókuszálnak. A koordinációs mozgáselemeket minden egyes kondicionáló sorozatban alkalmazunk, de önálló egyensúlygyakorlatok is beépítésre kerülnek a programba. Tudományos alapok, csúcsminőség, hatékonyság és magas színvonalú felhasználói élmény.
 

Hot Iron (60 perc)
Magával ragadó súlyzó-rudas csoportos edzésforma. Izgalmas, dinamikus, biztonságos, tudományos alapú és extrém hatékony, ha szép definiált test elérése a cél. A gyakorlatokat alapvetően kétkezes speciálisan erre a célra fejlesztett súlyzó szettekkel végzik a résztvevők, de ugyanúgy tartalmaznak saját testsúlyos gyakorlati mozgáselemeket vagy tárcsákkal való edzéselemeket is.